Zmiana |
Autor |
nazwa pomieszczenia |
opis pomieszczenia |
Zmiany |
20.4.2006 12:12 |
Myisab |
Pokoj Strachu |
Ej no.PLAKAT MA GLOSIC:Drogi wedrowcze! Przybyles do Krainy duchow.Idz na wschod ,zeby stawic czolo Zlym duchom.Mozesz isc tez na zachod,gdzie czeka na ciebie Troll,ktory zada ci pytanie czy Pirydoksyna powoduje dekarboksylacje lewodopy.Spiesz sie,bo portal moze zniknac I zostaniesz tam NA ZAWSZE(chyba ze jakis inny glupiec chcialby tu wejsc).Ireth ostrzega cie przed krolem wampirow,i przed Lordem Valderem"Valdusiem".Myisab ostrzega przed Medalionem,ktorym mozna spowodowac gniew kosciotrupow,a takze Krola Skorpionow.
I jeszcze tabliczka:kraina dla osob 60-99
Kraine te dla was Stworzyli Myisab i Ireth. |
|
21.3.2006 19:19 |
|
pokoj |
Stoisz w malym, zimynm i ciasnym pokoju. Na zbutwialych drewnianych scianach przyczepione sa jakies poszarpane szmaty - przypuszczasz, ze byla to kiedys piekna tapicerka. Z niesmakiem zauwazasz, ze drzwi sie nie domykaja a podloga skrzypi niemilosiernie. Rozgladasz sie uwaznie i - o zgrozo! - do jednej z desek widzisz przybity plakat! Czy juz nigdy sie od nich nie uwolnisz? Plakat glosi: 'Jezeli odwagi masz dosyc, wedrowcze, na wschod czym predzej ruszaj, by czola stawic duchom zlym i zjawom. Takoz potem wroc tu i swe kroki na polnoc kieruj by zmierzyc sie z krwiozerczym wampirem.. Stad tez teraz wyjsc mozesz, jesli nie czujesz sie na silach. Zastanow sie zatem ktora droge wybrac, gdyz kiedy jedna raz obierzesz, zawrocic z niej nie sposob.'
Na wschod dostrzegasz drzwi prowadzace do nastepnego pomieszczenia, a drzwi na polnocy to zapewne tylne wyjscie z pokoju. |
|
27.1.2006 20:50 |
Ireth |
pokoj strachu |
Stoisz w malym, zimynm i ciasnym pokoju. Na zbutwialych drewnianych scianach przyczepione sa jakies poszarpane szmaty - przypuszczasz, ze byla to kiedys piekna tapicerka. Z niesmakiem zauwazasz, ze drzwi sie nie domykaja a podloga skrzypi niemilosiernie. Rozgladasz sie uwaznie i - o zgrozo! - do jednej z desek widzisz przybity plakat! Czy juz nigdy sie od nich nie uwolnisz? Plakat glosi: 'Jezeli odwagi masz dosyc, wedrowcze, na wschod czym predzej ruszaj, by czola stawic duchom zlym i zjawom. Takoz potem wroc tu i swe kroki na polnoc kieruj by zmierzyc sie z krwiozerczym wampirem.. Stad tez teraz wyjsc mozesz, jesli nie czujesz sie na silach. Zastanow sie zatem ktora droge wybrac, gdyz kiedy jedna raz obierzesz, zawrocic z niej nie sposob.'
Na wschod dostrzegasz drzwi prowadzace do nastepnego pomieszczenia, a drzwi na polnocy to zapewne tylne wyjscie z pokoju. |
|
24.1.2006 7:57 |
alias |
pokoj strachu |
wyjscia[polnoc,wschod,pn-wsch]
to jest maly,zimny i ciasny pokoj w ktorym straszy.na brudnej scianie jest napis.wszedzie jest brudno.jak wejdziesz dalej to mozesz nie wrocic.
Stoi tu duch psionika
stoi tu duch w lancuhach
(2)lezy tu tarcza z otchlani
jest tu portal powrotny
napis glosi:
to sa pokoje duchow,na polnocy sa szubienice i goule.na wschod trafisz na zamek wielkiego wampira impariela.zabij duchy i idz dalej..... albo wracaj.
portal dla osob powyzej 60 poziomu
p.s za duchy dostaje sie 123 punkty wiec lepiej walcz
UWAGA! duchy otoczone magia |
|
24.1.2006 7:44 |
|
pokoj strachu |
|
|